Вночі з 15 на 16 листопада наша мережа зазнала масованої DDOS-атаки. Через це значна частина обладнання вийшла з ладу.

З ночі протягом доби наші технічні спеціалісти були задіяні на боротьбі з аварією. На короткий термін нам вдавалось локалізувати аварію, проте через декілька годин збої виникали знову і знову.

В результаті, деякі компоненти обладнання були замінені, та підсилені додатковими одиницями.

Станом на 19:30 вчорашнього дня ситуацію було взято під контроль та відновлено 80% діяльності мережі. Решта часу тривали допоміжні налаштування.

Станом на зараз працездатність всієї мережі відновлено. Якщо у когось інтернет все ще відсутній, то швидше за все це відбувається внаслідок того, що абонентські роутери перестали під’єднуватись до мережі. У більшості випадків допомагає перезавантаження роутера.

Ми розпочали компенсовувати відсутність інтернету клієнтам. На жаль, ми не можемо зробити це автоматично, тому просимо вас звертатись у техпідтримку. Саме для цього вона зараз працює в посиленому режимі: ми збільшили кількість операторів, для швидшого прийняття заявок, а у вихідні дні працюватимуть чергові техніки. У випадку негараздів на стороні абонента, ми будемо вирішувати проблему максимально оперативно

Дякуємо Вам за розуміння та витримку і щиро перепрошуємо за цей інцидент