У зв'язку із неблагополучною ситуацією, яка склалася в місті ми змушені вжити заходів, які певним чином вплинуть на діяльність компанії.

Перш за все наш Центр Обслуговування Абонентів зачиняється до кінця терміну дії карантину (а це на разі до 3 квітня). Обслуговування абонентів буде проводитись онлайн та телефоном в режимі цілодобової підтримки.

Технічний персонал працює в режимі підвищеної обережності, а це означає, що пріоритетними є завдання по забезпеченню безперебійного функціонування зв'язку. Тобто виконуватимуться аварійні та ремонтні роботи на мережі, а також у абонентів. Нові підключення здійснюватимуться по можливості. Наполегливо просимо не викликати техніків додому без крайньої необхідності або якщо Ви перебуваєте в стані хвороби. Також мусимо повідомити, що технік може відмовитись виконувати роботи у абонента, якщо абонент виглядатиме хворим.

Дбаючи про наших абонентів ми вирішили зробити маленькі речі, які додадуть зручності та позитиву на цей особливий період:

  • термін дії послуги Кредит збільшено з 3-ох до 7-ми днів, її активація - безкоштовна (було 3 грн разово),
  • до 1 квітня послуга АСТРА TV доступна абсолютно всім нашим абонентам, незалежно від діючого тарифного плану.

Бажаємо всім здоров'я. Все буде добре.