Новини

Друзі, на наш превеликий жаль ситуація з проблемами в послузі сильно затягнулася. Мусимо визнати, що в середу нам не вдалося запустити інакший маршрутизатор, на заміну тому, що вийшов зі штатного режиму роботи. Як тимчасове вирішення проблеми ми додали до робочого маршрутизатора один з наших стареньких, який був давніше виведений з роботи через малу потужність. Робота в парі цих маршрутизаторів усунула проблему зі стабільністю, тобто розривів суттєво поменшало, але з’явилася проблема зі швидкістю, так як старий маршрутизатор не є надто потужним. У четвер нам вдалося придбати комплектуючі для маршрутизатора, що вийшов з ладу, і ми дуже сподівалися, що замінивши несправні деталі ми повернемо цей маршрутизатор в роботу. В той же час швидкість сильно просідала і було прийнято рішення про заміну в 22:00, не дочікуючись 3:00 п’ятниці. Ми розраховували, що при заміні розриви потривають до пів-години часу, і ми закриємо цю проблему повністю. Але на жаль нам цього не вдалося. Комплектуючі хоч і були підключені але виявились несумісними з існуючим маршрутизатором на програмно-апаратному рівні. Тому ми повернули все назад. Паралельно наші спеціалісти вели роботи по впровадженню маршрутизатора, який не вдалось запустити в середу. В суботу нам вдалося його врешті-решт запустити, але в тестовому режимі, так як виникли проблеми програмного характеру, оскільки він від іншого виробника ніж ті, що до цього працювали у нас. В суботу надвечір він почав працювати нестабільно і ми його тимчасово відключили до моменту знаходження рішення. У зв’язку з цим, що вечорами не вистарчало потужності маршрутизаторів були сильні просідання по швидкості. В неділю, тобто сьогодні нам таки вдалося його запустити повторно і він відносно стабільно пропрацював до вечора. Сподіваючись, що більшість програмних проблем усунуто ми поступово збільшували на нього навантаження, поки не дійшли до моменту, коли він почав втрачати стабільну роботу. Тоді ми зменшили навантаження, але у декого з вас з’явилися проблеми зі швидкістю та телебаченням. На понеділок з 3:00 заплановано подальші роботи. Сподіваємось ближчим часом ситуацію буде виправлено. Розуміємо Ваше занепокоєння, наші спеціалісти працюють майже цілодобово і роблять все можливе, щоб все направити. Вибачте за спричинені Вам незручності.

13.02.2019 Друзі. Ввечері 11 лютого сталася аварія на мережі електроживлення, яка живить ряд будівель, зокрема і ту, де розміщене наше центральне обладнання. До 3ї години ранку 12 лютого ми працювали на резарвах, спочатку акумуляторних, а потім було запущено промислові електрогенератори. Внаслідок перемикань та стрибків напруги, вийшов з ладу один з наших центральних маршрутизаторів, що спричинило катастрофічне погіршення якості послуги частині наших абонентів. Працівники нашої компанії самовіддано працюють над усуненням наслідків аварії та паралельно запускають додаткові маршрутизатори, щоб збалансувати мережу. Бо обладнання, що працює в штатоному режимі не справляється з навантаженням. Мусимо визнати, що роботи сильно затягнулися. Тим часом отримуємо багато скарг про недодзвони до операторів. На жаль коли стається аварія такого масштабу, оператори не в змозі прийняти всі дзвінки, бо одночасно поступають сотні дзвінків і лінії перевантажені. Також з врахуванням підкріплення, кількості операторів на лініях для всіх не вистарчає. Тому найбільш оперативна інформація в режимі майже реального часу подається на нашому Telegram-каналі та в групі Facebook. Станом на даний час роботи все ще тривають, і за попередніми прогнозами мають завершитись в обідню пору. Кожне звернення та заявку ми розглядаємо та фіксуємо. По завершенню робіт і стабілізації мережі ми з кожним пропрацюємо його ситуацію. Нам дуже прикро, що ми зіпсували відносини з Вами, але ми дуже стараємось, працюємо, і все буде добре.  

Друзі, у зв’язку з тим, що з 1-го січня 2019 року медіа-групи та прововласники телеканалів в односторонньому порядку збільшили вартість свого продукту для операторів та провайдерів, ми змушені внести відповідні корективи у наші тарифні пакети з телебаченням.


З 1 лютого 2019 року у всіх тарифах, де присутня послуга телебачення (окрім «Просто ТБ», та «Все включено») вартість зросте на 20 грн/міс у кожному пакеті. Акційна знижка 50% на промо-тариф "Домашній-100+ТБ" для нових абонентів продовжуватиме діяти із врахуванням звичайної вартості цього пакету.


Ось уже три роки наша компанія надає послугу цифрового інтерактивного телебачення та все більше і більше користувачів обирають об’єднані тарифні пропозиції Інтернет+ТБ.
За ці три роки ми постійно вдосконалювали сервіс телебачення: було збільшено кількість та якість телеканалів, було додано функцію відкладеного перегляду для 20-ти рейтингових каналів з можливістю перегляду запису за останній тиждень. Впроваджено Телегід, запущено власницьке програмне забезпечення для перегляду інтерактивного телебачення на доволі широкому колі пристроїв. Цього року плануємо надалі удосконалювати послугу телебачення, зокрема додавати рейтингові телевізійні канали.
Сподіваємося на Ваше розуміння та нашу подальшу співпрацю!

З 1 лютого 2019 року для гуртожитків встановлюється єдиний тариф зі швидкістю 100 мбіт/сек за ціною 5 грн/день. Цей тариф буде впроваджено як для діючих, так і нових абонентів. Всі попередні тарифи у Гуртожитках будуть автоматично оновлені на нього. Нагадуємо, що абонентська плата списується поденно, а не помісячно, як у інших тарифних групах. Тобто, на скільки коштів поповнив рахунок, стільки днів послуги матимеш, з розрахунку Х/5, де Х - сума поповнення. 

Шановні абоненти, звертаємо Вашу увагу на те, що з 1 листопада 2018 відбудуться зміни в умовах надання послуги високошвидкісного доступу до інтернету.

В рамках співпраці між нами та Вашим провайдером досягнено домовленості про те, що з 1 жовтня 2018 року  по м. Львів телекомунікаційні послуги надаватимуться під нашим брендом та командою наших спеціалістів. Ваші умови обслуговування, тарифний план, грошовий баланс  буде збережено. Свій особовий рахунок Ви можете поповнювати як і раніше (ваш логін збережено), тільки, наприклад, в терміналах самообслуговування Вам необхідно вибирати плитку “АСТРА: Твій зірковий Інтернет". Додатково рекомендуємо ознайомитись з іншими можливостями поповнення рахунку у розділі ”Оплата”.  

Запрошуємо Вас ознайомитись з нашими  послугами та спеціальними пропозиціями у нас на сайті. На всі Ваші питання ми радо дамо відповідь через форму на сайті, через Skype та телефоном (цілодобово).

В остінній літній день ми анонсуємо, що від 1 вересня 2018 року стартують нові тарифні пропозиції для всіх! Йдучи в ногу з часом та тенденціями на ринку ми повністю оновили всі тарифи, додали декілька нових та крутих тарифів. Тепер звичайним вважатиметься тариф зі швидкістю просто 100 мБіт/сек. Менших швидкостей ми не пропонуємо. Винятком є лише села у Львівській області, де швидкість стартує від 50 мБіт/сек. Хто буде спостережливий, той побачить що є 10 мБіт/сек в тарифі "Просто ТБ". Спішимо сказати, що ті 10 мегабіт є символічними і цей тариф розрахований насамперед для споживання послуги телебачення: в ньому доступні понад 160 каналів в цифровій якості і він ідеально підійде тим людям, які восновному дивляться телевізор, яким відключили аналогове мовлення, а перешивати супутникові тюнери вони просто втомилися. А нашу еру надшвидкого Інтернету відкривають тарифи зі швидкостями 250 мБіт/сек і 500 мБіт/сек за привабливими цінами. Включайтесь!

Шановні абоненти!

У зв’язку із нерентабельністю обслуговування деяких тарифних планів по наданню послуг доступу до мережі Інтернет, у відповідності із п. 3.2.2 Договору публічної оферти, змушені повідомити Вас про те, що із 1 липня 2018 року тарифний план «Бізнес 10» та «К1» припиняють свою дію, натомість всі діючі абоненти з цих тарифних планів будуть автоматично переведені на тариф «Бізнес 20», місячна плата згідно із яким становить 200 грн.

Також змінюється ціна на послугу Постійна IP-адреса, а саме: з 1 грн 33 коп денно на 2 грн денно.

У разі, якщо у Вас виникнуть запитання з даного приводу, просимо телефонувати за наступними номерами телефонів: (032) 232-88-02; (063) 321-57-53.

У зв'язку із впровадженням санкцій щодо системи електронних платежів Webmoney наша компанія припиняє прийом оплат через цей сервіс. Електронна платіжна система WebMoney внесена до списку санкцій Ради національної безпеки і оборони (РНБО) України. Про це повідомляється в тексті указу президента №126 / 2018. Деталі: http://www.president.gov.ua/documents/1262018-24150. Наполегливо рекомендуємо використовувати інші способи оплати послуг, які доступні у розділі "Оплата".

Хороша новина для наших самих активних користувачів, які завжди на вістрі нових технологій. Monobank – перший мобільний банк у Вашому смартфоні, та наша компанія гарно разом попрацювали і тепер поповнювати особовий рахунок користувача можна просто та легко. Безпосередньо в додатку monobank на Вашому смартфоні здійснюєте поповнення і кошти опиняються на рахунку вже через декілька секунд та ще й без комісії.

Грозові розряди можуть бути небезпечними для обладнання!